Ericsson tarafından online platformlarla ilgili tüketici tercihlerini ölçen araştırma yayınlandı. Araştırma oldukça kapsamlı ve birçok ülkedeki eğilimleri gösteriyor. Biz de birkaç örneği sizinle paylaşmak istedik.
Genel olarak Youtube'ın tüm ülkelerde belirgin bir ağırlığı olduğu görülüyor. Özellikle ABD'de Netflix'in pazar payı da dikkat çekici. Avrupa'da hala tartışması süren dijital ortak pazara geçilmesi durumunda Avrupa'daki genel görünümün değişeceğini söylemek kehanet sayılmaz.
ABD | |
YOUTUBE | %71 |
NETFLIX | %52 |
AMAZON | %19 |
HULU | %19 |
HBO | %13 |
ABC COM | %12 |
İNGİLTERE | |
YOUTUBE | %69 |
BBCIPLAYER | %45 |
ITVP | %25 |
4OD | %24 |
NETFLIX | %23 |
SKY | %17 |
ALMANYA | |
YOUTUBE | %65 |
AMAZON | %18 |
ZDF | %16 |
ARD | %16 |
FRANSA | |
YOUTUBE | %68 |
M6 REPLAY | %23 |
İSVEÇ | |
YOUTUBE | %63 |
NETFLIX | %26 |
SVT PAY | %26 |
TV4 | %19 |
VIA PLAY | %13 |
TV3 | %13 |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder